Magic profile Naam :: Zelman Clock Kracht (max .2):: Hij kan vuur besturen met zijn ogen, als hij dat doet dan beginnen zijn ogen ook meestal rood rozig te gloeien, hij heeft ook nog een kracht maar daar moet hij nog achter komen.
Onderwerp: Re: Wat rondlopen zo mei 17, 2009 1:51 pm
Zelman draaide zich langzaam om en keek haar aan. Hij had zich zelf gedwongen haar even aan te kijken. Hij zag de tranen en ging langzaam met zijn hand naar haar gezicht. Hij veegde de tranen zachtjes weg. En keek haar stil aan.
Céline
Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 09-05-09 Leeftijd : 29
Magic profile Naam :: Céline Kracht (max .2):: Ze heeft een magische natuurvlam en kan een ninja worden met krachten
Onderwerp: Re: Wat rondlopen zo mei 17, 2009 1:53 pm
Céline keek weg en staarde verdrietig naar de grond haar hart was gebroken...ze snikte even ze keek niet en was erg verdrietig ze voelde haar zo goed bij hem.....
Zelman
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 09-05-09
Magic profile Naam :: Zelman Clock Kracht (max .2):: Hij kan vuur besturen met zijn ogen, als hij dat doet dan beginnen zijn ogen ook meestal rood rozig te gloeien, hij heeft ook nog een kracht maar daar moet hij nog achter komen.
Onderwerp: Re: Wat rondlopen zo mei 17, 2009 1:56 pm
Zelman keek naar haar en haalde zijn hand maar weer snel weg. Waarschijnlijk had hij haar hart gebroken. Hij wilde dit natuurlijk niet maar waarschijnlijk was het veiliger voor hun alletwee. Hij zette een stap acherruit en slikte.
Céline
Magic profile Naam :: Céline Kracht (max .2):: Ze heeft een magische natuurvlam en kan een ninja worden met krachten
Onderwerp: Re: Wat rondlopen zo mei 17, 2009 1:58 pm
Céline schudde haar hoofd en keek hem neit aan ze kon het neit geloven....ze vertrouwde hem ze wist dat hij eens anders kon doen door de wil ze slikte en draaide haar weg,ze keek naar de grond
Zelman
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 09-05-09
Onderwerp: Re: Wat rondlopen zo mei 17, 2009 2:01 pm
Zelman keek nog even naar haar en daarna weer naar de grond. Hij zuchtte diep. ''het spijt me voor dit alles Céline, ik had nooit gewild dat het zo gelopen was en ik had nooit gewild dat ik een vampier was.. maar helaas is het zo..'' zei hij zacht. En ineens was hij in het niets verdwenen.
Céline
Onderwerp: Re: Wat rondlopen ma mei 18, 2009 8:25 am
Céline zuchtte en keek.Hij was weg... Ze keek naar de grond en tranen vielen op de grond. Ze snikte en veegde ze weg. Ze keek even rond,nee...hij is echt weg. Ze kon wel uitbarsten!