Magic profile Naam :: Giovanni Kracht (max .2):: Heeft het blauwe vuur in zich .En er komen klauwen uit zijn hand
Onderwerp: Moderators zo mei 10, 2009 6:53 am
Ik wil enkele moderators aanstellen die me helpen met het forum. Post hier degene die jij geschikt vind voor modje te zijn. Ze moeten wel tamelijk veel online zijn .
Laatst aangepast door Giovanni op wo mei 13, 2009 7:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Tasunke
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 06-05-09
Magic profile Naam :: Tasunke Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen
Magic profile Naam :: Dawn Kracht (max .2):: ze kan in een kat veranderden dus kan alles van een kat ze kan ook in alle katsoorten veranderen zoals een panter, tijger, leeuw noem het maar op....
Onderwerp: Re: Moderators zo mei 10, 2009 7:57 am
zelman céline eum... voor de rest weet ik niet ik wil Stassi der wel bij zetten maar das eigendunkerig xD
kimi
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 10-05-09
Magic profile Naam :: Kimi Kracht (max .2):: Wolf verandering, ijzerenklauwen
Onderwerp: Re: Moderators zo mei 10, 2009 1:15 pm
oke ik wil nog minstens van een paar mensen reacties. Dan word de poll geopend.
Magic profile Naam :: Stassi Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet
Onderwerp: Re: Moderators ma mei 11, 2009 8:31 am
oke
Zelman
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 09-05-09
Magic profile Naam :: Zelman Clock Kracht (max .2):: Hij kan vuur besturen met zijn ogen, als hij dat doet dan beginnen zijn ogen ook meestal rood rozig te gloeien, hij heeft ook nog een kracht maar daar moet hij nog achter komen.
Magic profile Naam :: Dawn Kracht (max .2):: ze kan in een kat veranderden dus kan alles van een kat ze kan ook in alle katsoorten veranderen zoals een panter, tijger, leeuw noem het maar op....
Magic profile Naam :: Stassi Kracht (max .2):: ze bezit over de 4 elementen en kan dingen weer laten groeien alleen ze weet nog niet echt hoet het moet
Onderwerp: Re: Moderators di mei 19, 2009 1:03 pm
jammer ach ja maakt niet uit
Zelman
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 09-05-09
Magic profile Naam :: Zelman Clock Kracht (max .2):: Hij kan vuur besturen met zijn ogen, als hij dat doet dan beginnen zijn ogen ook meestal rood rozig te gloeien, hij heeft ook nog een kracht maar daar moet hij nog achter komen.
Onderwerp: Re: Moderators di mei 19, 2009 1:07 pm
Dankje Giovanni, ik zal erg mijn best doen een goede mod te zijn voor dit forum.
Tasunke
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 06-05-09
Magic profile Naam :: Tasunke Kracht (max .2):: Kan een in een wolf veranderen
Onderwerp: Re: Moderators wo mei 20, 2009 12:23 am
Gefeliciteerd
En Zelman daar geloof in wel in xD
Aiedail
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 07-05-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Samen met Sharon onder je bed *lacht duivels*
Magic profile Naam :: Aiedail (morgenster) Fell Kracht (max .2):: Licht, krijgt engelen vleugels en kan daardoor ook genezen :P
Onderwerp: Re: Moderators wo mei 20, 2009 11:24 am
gefeliciteert suc6 er mee en jeej zelman heeft gewonnen xD de persoon waar ik op had gestemt